به همت سپاه ناحیه دهلران و جمعیت هلال احمر این شهرستان انجام گرفت.

راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در دهلران

به همت سپاه ناحیه دهلران و جمعیت هلال احمر این شهرستان راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۳۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسمی با حضور  سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، بوستانی رئیس جمعیت هلال احمر دهلران و جمعی از مسئولین شهرستان نقاهتگاه بیماران کرونایی دهلران درمحل سالن راهیان نور سپاه راه اندازی شد.

سرهنگ آبدونی گفت:  مجموعه سپاه در لبیک به فرمان ولایت فقیه و اجرای مقتدرانه و دقیق طرح شهید سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این نقاهتگاه و بیمارستان پشتبان با همکاری سپاه ناحیه دهلران و جمعیت هلال احمردهلران با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

سرهنگ آبدونی بیان کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا، ملت ایران در قالب کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی زیباترین صحنه‌های وفاداری و همدلی را خلق کرده اند و امروز این روحیه به خوبی برای عبور از مشکلاتِ کرونا ویروس‌ هم مشهود است.

اردشیر بوستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیز اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد کرونا شهرستان و در راستای کمک به کادر درمان و کمبود تخت برای بستری ایجاد بیمارستان پشتیبان و نقاهتگاه با تمام امکانات مورد نیاز از سوی جمعیت هلال احمر تأمین شده است.

 وی ادامه داد: برای تجهیز امکانات مورد نیاز نقاهتگاه و بیمارستان پشتیبان ۲ میلیارد تومان تجهیزات از جمله اکسیژن و تخت …خریداری شده است.

بوستانی افزود: این نقاهتگاه با همکاری سپاه در محل سالن راهیان نور در دهلران ایجاد شده است.

ارسال نظرات