سپاه ناحیه دهلران با همه ظرفیت خود در کنار کادر درمان

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در ادامه گفت: سپاه ناحیه دهلران در راستای مبارزه با ویروس کرونا از همه ظرفیت و امکانات خود جهت مقابله و ریشه کنی این ویروس منحوس استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۶۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در حاشیه  جلسه ستاد کرونا شهرستان دهلران که در بخش دشت عباس با حضور مهندس عسگری معاون استاندار وفرماندار ویژه ،موسوی امام جمعه دهلران و دیگر اعضا ستاد کرونا برگزار شد گفت:بی شک رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی نقش مهمی در کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا را دارد اما باید طوری برنامه ریزی صورت پذیرد که تا چند ماه آینده همه مردم نسبت به این بیماری واکسینه شوند.

سرهنگ آبدونی گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی متخصصان و دانشمندان جوان این مرز و بوم واکسن برکت در کشور تولید شده است و این واکسن در رقابت با واکسن تولید شرکت های بزرگ جهان سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: متاسفانه عده ای نا آگاهانه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و در راستای اهداف شوم دشمن قدم بر میدارند که امیدوارم با ارشاد و راهنمایی بزرگان و شیوخ به راه درست برگردند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در ادامه گفت: سپاه ناحیه دهلران در راستای  مبارزه با ویروس کرونا از همه ظرفیت و امکانات خود جهت مقابله و ریشه کنی این ویروس منحوس استفاده خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به کمبود امکانات درمانی در بخش دشت عباس ابراز نمود: بخش دشت عباس بدلیل بعد مسافتی که با مرکز استان و گستردگی که دارند نیازمند توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار