جلسه فرمانده هان پایگاه های حوزه کوثر دامغان برگزار شد

جلسه ماهانه فرمانده هان حوزه کوثر با حضور فرمانده حوزه، فرمانده هان و مسئولین سازندگی پایگاه ها در حوزه کوثر دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۶۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه توجیهی و هماهنگی فرمانده هان و مسئولین سازندگی پایگاه های حوزه کوثر دامغان در محل حوزه کوثر برگزار شد.

در ابتدای جلسه سیده معصومه شاهچراغ مسئول سازندگی حوزه کوثر در راستای اجرای طرح «نذر زینبی» و «طرح فدک» بیان کرد: اجرای این دو طرح باید با دقت، همت و با کمک نیروهای جهادی و خیرین در سطح پایگاه های مقاومت انجام شود.

شاهچراغ گفت: طرح فدک در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی برای تقویت قطب‌های تولیدی و نقاط دارای مزیت تولید در استان سمنان اجرا می شود.

شاهچراغ شناسایی کارآفرینان، حمایت از تولید کنندگان و زنان کارآفرین را از اهداف طرح فدک برشمرد و بیان کرد: همه ما باید در شناسایی بانوان کارآفرین قدم برداریم و بستر مناسبی برای فروش محصولاتشان ایجاد کنیم.

مسئول سازندگی حوزه کوثر از فرمانده هان خواست در شناسایی بانوان بسیجی کارآفرین و توانمند برنامه ریزی داشته باشند و این افراد را به حوزه و بسیج سازندگی ناحیه دامغان معرفی نمایند.

در ادامه زهرا اردکانی فرمانده حوزه کوثر دامغان ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده هان در راستای کمک های مومنانه و طرح نذر زینبی اظهار کرد: فرمانده هان پایگاه ها با برقراری ارتباطی مناسب با مسئولین محله خود می توانند فعالیت های بیشتری در حوزه های متفاوت به بسیجیان و مردم ارائه دهند.

اردکانی ایجاد قرار گاه محله را بستری مناسب برای رشد بسیجیان دانست و گفت: از مساجد به عنوان یک مرکز فرماندهی و عملیات نرم محله بهره ببرید و برای فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، معیشت، و آسیب های اجتماعی از این مرکز استفاده کنید.

در پایان برنامه فرمانده حوزه از فرمانده هان فعال که جذب بیشتری در پایگاه و بسیج داشته اند و همچنین سرگروه های جهادی فعال تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار