خبرهای داغ:

گردهمایی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_ مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شاهرود از برگزاری گردهمایی مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد و گفت: این نشست با هدف تعامل و هم افزایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۳۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
گردهمایی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود برگزار شد+ تصاویرامیرحسین اصغری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به گردهمایی مسئولین روابط عمومی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در این گردهمایی که امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مدیر روابط عمومی استانداری سمنان حضور داشتند، در خصوص اهمیت روابط عمومی بحث و تبادل نظر شد.
او افزود: در این نشست مدیران روابط عمومی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به سخن پرداخته و در پایان با حضور مسئولین از روابط عمومی‌ها با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود هدف از این نشست را تعامل و هم افزایی بین روابط عمومی‌های شهرستان در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی برشمرد و گفت: روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان‌های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه‌های تاثیرگذار و تاثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه‌ها و سازمان‌های دیگر ایجاد شده است.
اصغری تاکید کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند، اما به نظر می‌رسد این پل به جاده‌ای یک طرفه منتهی شده است و باید بار دیگر بین مردم و دستگاه‌ها پل یا جاده‌ای دو طرفه زد.
او با بیان اینکه مدیران روابط عمومی در قبال مردم مسوولیت دارند و مردم نیز از روابط عمومی‌ها حق مطالبه دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با ایفای کارکرد‌های اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و مشارکت مخاطبان به سازمان، کمک به مدیریت برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرش‌های مخاطبان با سازمان و نزدیک کردن اقدامات و نگرش‌های سازمان با مخاطبان به پویایی و رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و استراتژی‌های آن کمک می‌کنند.
مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شاهرود بر تداوم این جلسات در راستای خدمت بهتر به جامعه تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها