جانشین فرمانده سپاه کربلا:

تحقق اهداف انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است

جانشین فرمانده سپاه کربلابا تاکید بر اینکه تحقق اهداف انفلاب درگرو تبعیت از ولایت است افزود: ان شاء الله با توفیق خدای متعال بتوانیم تکالیف و منویات رهبر معظم انقلاب را به خوبی اجرا کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۷۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و معاونین و مسئولین سازمان‌های اقشاری بسیج این سپاه پیش از ظهر امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار و از سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین سابق فرمانده سپاه کربلا تکریم و با حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سردار برسلانی به عنوان جانشین فرمانده سپاه کربلا معارفه شد.
تحقق اهداف انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است
 
سردار برسلانی در این آئین با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا گفت: خدمتگزاری یک نعمت است و باید با مسئولیت پذیری و احساس مسئولیت به درستی کار کنیم .
 
جانشین فرمانده سپاه کربلابا تاکید بر اینکه تحقق اهداف انفلاب درگرو تبعیت از ولایت است افزود: ان شاء الله با توفیق خدای متعال بتوانیم تکالیف و منویات رهبر معظم انقلاب را به خوبی اجرا کنیم 
 
سردار برسلانی با تاکید بر اینکه ان شاء الله بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم، ادامه داد:با همکاری و همدلی عزیزان میتوانیم منویات فرماندهی معظم کل قوا را تحقق ببخشیم .
 
تحقق اهداف انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است
 
گفتنی است، سردار احمد برسلانی در لشکر عملیاتی 25 کربلا در سمت فرمانده لشکر مشغول خدمت بود که با حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین فرمانده سپاه کربلا منصوب شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها