فرمانده سپاه کربلا در همایش روز سرباز:

انقلاب با دفاع مقدس به تکامل رسید / سربازان سرمایه های انقلاب هستند

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: دلیل اینکه هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می دانیم آن است که دفاع مقدس، انقلاب را به تکامل رساند.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۸۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در همایش روز سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن الغدیر سپاه  کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، با اشاره به ویژگی های دفاع مقدس، گفت: دلیل اینکه هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می دانیم آن است که دفاع مقدس، انقلاب را به تکامل رساند.

سردار مسلمی در به ویژگی شهید سرلشکر منفرد نیاکی،پرداخت و افزود: شهید منفرد نیاکی فرمانده لشکر بود اما در خط مقدم جبهه های نبرد حضور داشت و هیچگاه نیروهای خود را در جبهه ترک نکرد وقتی هم فرزندش بیمار بود، برای دیدن فرزندش برنگشت و  میگفت سربازان فرزندان هم هستند و نمیتوانم آنها را تنها بگذارم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه به واسطه رشادت مردم و بسیجیان یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد،خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را بررسی کنیم مشاهده می کنیم در دوره های مختلف خاک ایران را به بهانه های مختلفی به غریبه ها واگذار کردند.

سردار مسلمی با تصریح بر بازخوانی زندگی شهدا، ادامه داد: اگر هرکدام از زندگی نامه شهدا را بخوانیم، درس های بزرگی به انسان می دهد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن با جنگ شناختی در تلاش برای تغییر باورها و افکار جوانان است، اضافه کرد:سربازان سرمایه های جامعه و اینده سازان انقلاب هستند و بایدهوشیارانه و با اگاهی در کارها قدم بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها