ساری-معاون اجرایی سپاه کربلا از مهارت آموزی ۳ هزار سرباز وظیفه در سپاه کربلا تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۷۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بازدید میدانی سربازان جدیدالورود سپاه کربلا از مرکز نمونه و موفق پرورش ماهیان خاویاری قره برون شهرستان جویبار در راستای طرح‌های آموزشی دوره‌های مهارت آموزی سربازان با هدف اشتغال و کارآفرینی برگزار شد.
 
 
سرهنگ علی مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا در جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان سپاه کربلا با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهارت آموزی سربازان وظیفه، گفت:سپاه برای مهارت آموزی سربازان با ۷ مجموعه اجرایی و یک کارگاه، در حال پیگیری این امر است.

سرهنگ مهاجر با تاکید بر اینکه کار‌ها در بخش مهارت آموزی باید به صورت عملی و میدانی صورت بگیرد، افزود:سربازان فرزندان مان هستند و دغدغه این را داریم که در بخش اشتغالزایی همه توان خود را بگذاریم.

معاون اجرایی سپاه کربلا به موضوع اشتغال در کشور هم اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به زیست بوم مازندران، می‌توان در بحث اشتغال و اشتغالزایی کار‌های بیشتری صورت بگیرد.

سرهنگ مهاجر از مهارت آموزی ۳ هزار سرباز وظیفه درسپاه کربلا تا به امروز خبر داد و اضافه کرد:سپاه برای آن دسته از سربازانی که دوره سربازی را گذارند با ارائه تسهیلات برای ایجاد شغل پایدار برنامه ریزی کرده است.

معاون اجرایی سپاه کربلا به حمایت ۲۳۳ سرباز از ۲۰ شهرستان که کارت پایان خدمت دریافت کردند، هم اشاره و خاطرنشان کرد: این سربازان در ۴۰ رشته مهارت آموزی، آموزش دیدند که براساس حمایت سپاه در امر اشتغالزایی می‌توانند نقش مهمی در ایجاد کسب و کار در استان داشته باشند.
 

سرهنگ مهاجر به ارائه تسهیلات و خدمات به سربازان، در بخش اشتغال، گفت: ارائه تسهیلات، در کارگروه مهارت آموزی مورد بررسی قرار میگیرد تا سرباز بعد از دریافت پایان خدمت بتواند، برای خود اشتغالزایی کند.
 
معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود  به نرم افزار امین برای مهارت آموزی و اشتغالزایی سربازان هم اشاره کرد و گفت: بخشی از سایت و نرم افزار امین؛ به مهارت آموزی و اشتغالزایی و همچنین خدمات و تسهیلاتی که به سربازان ارائه  اختصاص داده شده است و سربازان می توانند با مراجعه به این سایت و نرم افزار، اشتغال و مهارت مورد نظر خود را پیگیری کنند.
 
سرهنگ مهاجر به رونمایی  سایت امین از اول مهر و آغاز هفته دفاع مقدس روز جوان، برای سربازان هم خبر داد و گفت: از آنجایی که جوانان مسیر شاغل شدن را بلد نیستند ضروری است دستگاه‌ها برای هدایت و در اختیار گذاشتن تسهیلات وارد میدان شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها