معاون اجرایی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

همه سربازان حاضر در بخش های ماموریتی سپاه کربلا واکسینه شدند

معاون اجرایی سپاه کربلا گفت: همکاران سرباز وظیفه که حاضر در بخش های دارای ماموریت های عمومی هستند، واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
همه سربازان حاضر در بخش های ماموریتی واکسینه شدند
خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مهاجر پیش از ظهر امروز در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره واکسیناسیون سرابازن وظیفه گفت: در مجموعه سپاه کربلا برای آن دسته از پایورانی که بیشترین مراجعه کننده را داشتند و همچنین برای سربازان وظیفه واکسیناسیون صورت گرفت.

سرهنگ مهاجر افزود: علاوه بر تزریق واکسن، توزیع ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم به صورت جدی در بین سربازان اجرا می‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: اماکن و آسایشگاه‌های سربازان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ،فاصله اجتماعی و به صورت شیفتی، اداره می‌شود.

سرهنگ مهاجر با تصریح بر اینکه سربازان وظیفه فرزندان ما هستند، اضافه کرد: همه مراقبت‌های بهداشتی که در مجموعه و برای پایوران صورت میگیرد  برای سربازان هم اجرا میشود و حتی توزیع بسته‌های بهداشتی بین سربازان بیشتر از پایوران است.

معاون اجرایی سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تا به امروز خبری مبنی بر اینکه سربازی از محل خدمت خود در ستاد مبتلا به کرونا باشد، گزارش نشده است، یادآور شد: سربازانی هم که  در دوران مرخصی دچار کرونا شدند تا بهبودی و برگشتن به ستاد  ،قرنطینه شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها