ساری-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳۷ سرباز وظیفه در ستاد و نواحی واکسینه شدند، خاطرنشان کرد:به محض تامین واکسن ، واکسیناسیون سربازان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
۱۳۷ سرباز وظیفه سپاه واکسینه شدند/ تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای تامین اقلام بهداشتی سربازان
 
خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جواد ولی اللهی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به واکسیناسیون سربازان و در پاسخ به شبهاتی مبنی بر عدم واکسینه کردن سربازان، گفت: واکسیناسیون سربازان براساس پروتکل ستاد کل نیروی‌های مسلح و ستاد ملی کرنا انجام گرفته است؛ و همچنین پایورانی که در دوره انتخابات در حوزه‌های امنیتی فعال بودند، انجام شد؛ و حتی سربازان پای صندوق هم  واکسینه شدند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا از واکسیناسیون تمام سربازان کادر درمانی هم خبرداد و افزود: ۶۵ سرباز وظیفه کادر درمان قبل از پایوران ستادی سپاه کربلا در اولویت و در مرحله اول تزریق واکسن قرار گرفتند.

سرهنگ ولی اللهی در ادامه با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳۷ سرباز وظیفه در ستاد و نواحی هم واکسینه شدند، خاطرنشان کرد:به محض تامین واکسن از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح طبق اولویت‌های تعیین شده، واکسیناسیون سربازان ادامه دارد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به مرخصی سربازان در دوران کرونا هم اشاره کرد و یادآور شد:همه سرباز‌هایی که در معاونت مشغول هستند از مرخصی ۵۰ درصدی استفاده کردند.

سرهنگ ولی اللهی با اشاره به درگیری پایوران به بیماری کووید ۱۹ اضافه کرد: آنچه که برای پایوران در دوره‌های کرونا و فعالیت کاری ابلاغ شده است، به همان نسبت  شامل سربازان هم شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به اماکن جمعی، آسایشگاه‌ها و مراکزی که سربازان با آن سروکار دارند اشاره و تصریح کرد: تقویت کادردرمان جهت خدمات دهی به سربازان و تامین اقلام بهداشتی در دوران کرونا در دستور کار قرار گرفته بود و همچنان ادامه دارد که در پیک اول کرونا فقط ۱۰ هزار ماسک بین سربازان توزیع شده است.

سرهنگ، ولی اللهی از هزینه ۶ میلیاردی برای تامین بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در قالب طرح حکمت در سال ۹۹ هم خبر داد و گفت: طبق دستور فرمانده سپاه کربلا این مبلغ از بودجه درمانی در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفت.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: برای سلامت افرادی که در ستاد هستند و یا کسانی که به ستاد و نواحی مراجعه می کنند یک دژبان سلامت معرفی شد تا ورود افراد بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرهنگ ولی اللهی در سخنان پایانی خود اضافه کرد: طبق ابلاغی که صورت گرفته است، زدن ماسک جز البسه نظامی شده و همه باید این مسئله را رعایت کنند تا در اماکن نظامی کمتر شاهد شیوع کرونا باشیم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه  آمار ابتلا به کرونا در مراکز نظامی قابل قیاس با جامعه نیست، خاطرنشان کرد: به محض اینکه یکی از سربازان مبتلا به کرونا شد، تمامی تدابیر لازم از جمله ویزیت و قرنطینه انجام می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها