پویش نذر زینبی به همت بسیجیان روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

پویش نذر زینبی با هدف خدمت رسانی به بیماران کرونایی به همت گروه های جهادی در پایگاه اروانه در سرخه اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۱۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم و صفر پویش نذر زینبی به همت خواهران بسیجی پایگاه نرجس خاتون روستا اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه در حاشیه برگزاری این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه برنامه های متنوعی را با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام داده اند و این برنامه همچنان ادامه دارد.

او افزود: با تلاش های مداوم بسیجیان غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه در ادامه اضافه کرد: همچنین به منظور ارائه توصیه های پزشکی یکی از پرستاران مدافع سلامت با بیماران کرونایی تماس گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و با هدف کاستن از آلام و رنج خانواده ها کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی جمع آوری به همت مرکز نیکوکاری و پایگاه های خواهران و برادران درایام کرونا بین افراد نیازمند توزیع شد.

او عنوان کرد: جلسه هماهنگی جهت شناسایی افراد کرونایی و ارائه خدمات به آنها باهمکاری شورا روستا، دهیاری، مرکزنیکوکاری و پایگاه برادران و خواهران روستای اروانه از دیگر برنامه های انجام گرفته می باشد.

فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه اذعان داشت: در قالب پویش نذر زینبی هماهنگی های لازم با دکترمعتمد روستا جهت شناسایی افراد کرونایی و معرفی به پایگاه های بسیج، شورا روستا و مرکز نیکوکاری جهت ارائه خدمات غذایی و دارویی به آن ها به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها