خبرهای داغ:
پیام تبریک مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور به دکتر خزعلی/

توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده در جهت اعتلای ایران اسلامی

توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده در جهت اعتلای ایران اسلامی و تلاش مجاهدانه برای تشکیل ؛تحکیم و تعالی خانواده از اولویت هایی است که جز در سایه احیای هویت اسلامی زن ایرانی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۴۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده در جهت اعتلای ایران اسلامی
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: بیابانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در پیامی انتصاب خانم دکتر خزعلی را به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تبریک گفت. متن پیام به این شرح می‌باشد:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی
معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری
سلام علیکم
انتصاب شایسته سرکارعالی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که نشان از تجارب ارزشمند و تخصص و شایستگی در حوزه زنان و خانواده دارد را تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در این مسئولیت مهم خواستارم. بدون تردید پیشرفت ایران اسلامی در تمامی ابعاد در گرو مشارکت و نقش آفرینی زنان این سرزمین مقدس است که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند. توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده در جهت اعتلای ایران اسلامی و تلاش مجاهدانه برای تشکیل؛ تحکیم و تعالی خانواده از اولویت‌هایی است که جز در سایه احیای هویت اسلامی زن ایرانی محقق نخواهد شد. امروز همه ما نیازمند بصیرت و عزت مجاهدانه در این عرصه هستیم و باید مطالبات حقیقی زنان و خانواده را با استناد به رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نگاه به اسناد بالادستی و تلمذ در جامعه نخبگانی متعهد و متخصص پاسخگو باشیم. از جمله مسیر‌هایی که در این حرکت رو به پیشرفت و در راه رسیدن به تمدن اسلامی باید دنبال کنیم را می‌توان در رئوس زیر به صورت اجمالی برشمرد:
-تبیین و الگوسازی خانواده تراز و متعالی مناسب با سبک زندگی اسلامی ایرانی
- ارائه الگوی اشتغال مبتنی بر شان؛ کرامت انسانی و نقش خانوادگی زنان
- ارتقاء آگاهی و توانایی‌های زنان و مردان جهت ایفای نقش‌های اساسی خود در خانواده و در چارچوب سبک زندگی اسلامی ایرانی
-حمایت از خانواده‌های در معرض آسیب و آسیب دیده برای پیشگیری و حل مشکلات آنان
_اصلاح و بهبود قوانین و ساختار‌های حمایتی از تشکیل؛ تحکیم و تعالی خانواده
-توجه به ارتقاء سطح سلامت زنان در ابعاد جسمی:روانی و اجتماعی
-توجه به ارتقاء سطح علمی؛ فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی زنان در جامعه
_تبیین دیدگاه نظام اسلامی نسبت به حوزه زنان و خانواده در مسائل حقوقی بین المللی
در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از ریاست محترم جمهور به دلیل انتخاب شایسته سرکارعالی دوام توفیقات شما را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم و رجاء واثق دارم که حضور سرکارعالی با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این مسئولیت منشاء خیر و برکات بسیاری برای زنان و خانواده‌های ایران اسلامی عزیز و عزتمند باشد انشاالله. همچنین سازمان بسیج جامعه زنان با داشتن نیرو‌های متخصص؛ متعهد؛ جهادی و انقلابی با همه امکانات در سراسر کشور آمادگی خود را در جهت همکاری با سرکارعالی و همکاران محترمتان اعلام میدارد.

انتهای پیام/*
ارسال نظرات