خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش گردان های امام حسین(ع) در شیروان

این رزمایش در محل میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با حضور فرمانده ناحیه،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حضور پرشور بسیجیان شهرستان و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۲۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، این رزمایش  در محل میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با حضور فرمانده ناحیه،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حضور پرشور بسیجیان شهرستان و با رعایت دستور العمل های بهداشتی  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان ضمن عرض خدا قوت و خیر مقدم به تمامی بسیجیان ،خدمت در بسیج را عبادت دانست و در مورد ضروریات برگزاری این گونه از رزمایش های توضیحاتی را ارائه نمود.

 سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی در ادامه گفت:  هدف از برگزاری این گونه از رزمایش ها را بالا برردن توان رزمی بسیجیان،نشان دادن اقتدار و ضرفیت های موجود برای رسیدن به امنیت پایدار و مردم یاری است.

وی تصریح کرد:  گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام است ، چرا که بسیجی از دشمن حراسی ندارد و در وقابل وی هشیار است.

فرمانده ناحیه شیروان افزود:  تفکر بسیجی دشمن و میدان نبر را میشناسد و متناسب با میدان نبرد به هنگام و به موقع و به اندازه اقدام میکند تا کوچکترین خطری متوجه نظام و دست آورد های آن نباشد.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی در پایان ضمن ابراز خوشنودی از متولیان برگزاری رزمایش مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی بسیجیان ابراز داشت و حضور پرشور بسیجیان در تمامی عرصه ها را دشمن شکن دانست.

 در انتهای این رزمایش بسیجیان به تمرین تاکتیک های نظامی و مقابله با دشمن فرضی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها