گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از سنگ‌اندازی‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان انتقاد کرد و گفت: استان پتانسیل بالایی برای توریسم درمانی دارد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۵۶
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

اســـــتان پتانســــیل بالایی برای توریــــسم درمــــانی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت‌الله سید حسن عاملی امروز  در دیدار با وزیر بهداشت با انتقاد از  سنگ‌اندازی‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان اظهار داشت:  اردبیل پتانسیل بالایی برای توریسم درمانی دارد اما ما با توجه به شرایط  به سختی سرمایه‌گذار کشور آذربایجان را در تولید الکل در اردبیل مورد حمایت قرار دادیم.

وی با بیان اینکه مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران با سختی و به هر نحوی رفع شد گفت: باید در حوزه توریسم درمانی نیز اقدامات و فعالیت‌ها به نحوی باشد تا از ظرفیت بخش خصوصی در ساماندهی این حوزه استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به کمبود تخت‌های بیمارستان نیز اشاره و بیان کرد: ضرورت دارد پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی استان  به سرانجام برسید و نظام ارجاع نیز تقویت شود تا زمینه برای بهبود ارائه خدمات به بیماران در سطوح مختلف فراهم آید.

عاملی با اشاره به وضعیت روند واکسیناسیون در استان  افزود: تامین واکسن مورد نیاز برای مردم استان اردبیل بسیار ضروری تا نسبت به واکسیناسیون  ترغیب و تشویق شوند و هر چه زودتر  مهار این بیماری را شاهد باشیم و  بساط این ویروس مهلک از کشور و استان اردبیل برچیده شود.

وی همچنین  انتقال مطب پزشکان را از میدان سرچشمه اردبیل به مجتمع بزرگ پزشکان یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه با همکاری اطبا کارهای خوبی انجام شود.

ارسال نظرات