خبرهای داغ:

بیش از ۸۵درصد كارمندان استان عضو بسیج هستند

جانشین سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: ۸۵درصد كارمندان دستگاه های دولتی در كشور عضو رده های مختلف بسیج كارمندی هستند
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶

 

جانشین سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد:  ۸۵درصد كارمندان دستگاه های دولتی در كشور عضو رده های مختلف بسیج كارمندی هستند و تعداد اعضای بسیج كارمندان بیش از این است زیرا بخشی از این افراد در پایگاه های بسیج مساجد محله عضو هستند.

ابراهیم صداقتی نیا افزود: اعضای بسیج كارمندان در ۱۵۰ پایگاه بسیج كارمندان سازماندهی شده اند.


وی خاطرنشان كرد: كمك به كارآمدسازی دولت اسلامی و كمك به تربیت كارمند هم تراز انقلاب اسلامی از اهداف بسیج كارمندان به شمار می رود.


وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری متعالی ترین هدف انقلاب اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی است و امام راحل نیز فرمودند بسیجیان جهان اسلام باید به فكر ایجاد حكومت جهانی اسلام باشند و این شدنی است.


جانشین سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید جامعه اسلامی نمونه و الگو را بسازیم و برای تحقق آن باید دولت اسلامی مطلوب شكل گیرد.


وی تاكید كرد: برای ایجاد دولت اسلامی مطلوب همه باید دست به كار شوند و این تنها بر عهده قوه مجریه نیست.


وی افزود: بسیج در مجموعه اداری تلاش می كند تا ادارات در حد تراز انقلاب اسلامی ارتقا یابند و نیز تلاش می كند تا كارمندان از حیث فرهنگی، اجتماعی، اداری و سیاسی در تراز انقلاب اسلامی باشند.


وی تصریح كرد: نمی توان با سلسله مراتب اداری به اهداف در نظر گرفته شده برای بسیج دست یافت.
وی بر تشكیل شورای اندیشه و همفكری بسیج كارمندان تاكید كرد و هدف اصلی این شورا كمك به تحقق ادارات اسلامی است.


صداقتی نیا افزود: پایگاه های بسیج كارمندان باید در همه شهرستان ها و ادارات فعال باشند.برگزاری نماز جماعت، رعایت حجاب و عفاف، روحیه خدمت جهادی و تكریم ارباب رجوع را از مولفه های تحقق اداره اسلامی دانست و گفت: زیبنده اداره اسلامی نیست كه خدای نكرده حتی در یك اداره ما حرف ارتشا وجود داشته باشد.


جانشین سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) تاكید كرد: با وجود بسیج كارمندان باید تلاش شود كه ارائه خدمات به مردم تسهیل شود.


صداقتی نیا گفت: اینكه اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی به چه شكل باید انجام شود، باید در كارگروه اقتصاد مقاومتی قشر بسیج كارمندان مورد بررسی قرار گیرد.


وی افزود: نقش كارمندان، مدیران و ادارات در تحقق اقتصاد مقاومتی باید مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها