خبرهای داغ:

دولت به وعده های خود عمل کند

میامی_ امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه به میزبانی مسجد جامع گفت: مسئولان دولتی به وعده های خود عمل کنند
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به محقق شدن وعده های دولت تصریح کرد: مردم اعتماد خود را نسبت به مسائل روزمره جامعه از دست داده اند بنابراین تحقق وعده های مسئولان دولت سیزدهم ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه بعد فرهنگی کشور بر اثر آسیب های جنگ رسانه‌ای متزلزل شده بیان کرد: تهاجم فرهنگ غرب باعث صدمه دیدن بخش فرهنگی کشور شده، بنابراین باید مسئولان دولتی به فکر بازسازی و استحکام بخشیدن پایه های فرهنگی جامعه باشند.

صفایی پور با اشاره به ضرورت حمایت از تولید داخل اظهار داشت: با اتکا به تولید داخل و حمایت از کالای ایرانی اقتصاد کشور به سوی شکوفایی قدم بر میدارد.

وی با بیان اینکه دعا و ستایش اثراتی در قبال زندگی انسان دارند خاطرنشان کرد: مردم با پیوستن به پویش قرائت دعای صحیفه سجادیه در جهت رفع بیماری کرونا دعا کنند.

امام جمعه میامی با اشاره به مسئولیت پذیری بانک ها در جهت بهینه‌سازی مقید نیازمندی های ضروری بیان کرد: بانک های خصوصی و دولتی در جهت کمبود ها و نیازهای اساسی کشور به دنبال چاره اندیشی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها