خبرهای داغ:

ضرورت حمایت از تحصیل دانش آموزان طالب عزم مستمر خیرین است

میامی_ امام جمعه موقت میامی در خطبه های نماز جمعه گفت: ضرورت حمایت از تحصیل دانش آموزان طالب مشارکت خیرین است.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۵۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام مهدی قاسمی امام جمعه موقت شهر میامی در خطبه های نماز جمعه مصلای مسجد جامع گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و جشن عاطفه ها، حمایت از دانش آموزان مناطق محروم نیازمند عزم مستمر مردم است.

وی با بیان اینکه آیین عاطفه ها در ایام پیش رو فرصتی مناسب جهت حمایت از این قشر می باشد، افزود: با توجه به گزارش کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی ۳۵۰دانش آموز و دانشجو تحت پوشش، نیازمند مشارکت و حمایت های خیرین در کل سطح شهرستان هستند.

خطیب نماز جمعه این هفته با بیان اینکه صدقه بالاترین نیکی ها است خاطرنشان کرد: صدقه ای که افراد در مسیر علم و دانش می دهند در واقع باعث تربیت نخبگانی جوان در گروی پیشرفت جامعه ایمانی و اسلامی می گردد، بنابراین با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مشارکت بالا در حد وسع مالی خیرین می تواند گامی بلند در جهت پیشبرد اهداف کشور داشته باشد.

وی با اشاره به شهادت حضرت رقیه(س) تصریح کرد: حضرت رقیه (ص) دختر سه ساله امام حسین (ع) که با وجود سن کمی که داشت اکنون برای مسلمانان الگوی استقامت تلقی می شود ، و جلوه ای از شکوه و عظمت در متن نهضت قیام عاشورا است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار