فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفت و گو با "بسیج" خبر داد

ساخت مستند شهداي شهرستان ماهنشان با عنوان « ماه نشانی ها»

زنجان - فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ،گفت: مستند فاخر شهدای شهرستان ماهنشان با عنوان «ماه نشانی ها» ساخته می‌شود .
کد خبر: ۹۳۶۹۹۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
سرهنگ مصطفی ملکی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ٣٥٣٥ شهید این استان گفت: مستند «ماه نشانی ها»، مروری اجمالی بر خاطراتی از شهدای گرانقدر شهرستان در حال ساخت است.
 
ساخت مستند شهداي شهرستان ماهنشان با عنوان « ماه نشانی ها»

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار ساخت فیلم‌های مستندی از شهدا و خانواده‌های آنان است، تصریح کرد: هدف از ساخت این فیلم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بهره گیری از خاطرات بازماندگان شهدا است.

ملکی افزود: فرمانداری، سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از متولیان این کار فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه از جمله فعالیت‌هایی که می‌تواند در ترویج فرهنگ شهادت، تاثیر و کارایی داشته باشد، انتشار سیره عملی شهدا با بیان خاطرات، وصایا و توصیه‌های شهدای گرانقدر است، ادامه داد:در این راستا یکصد خاطره از شهدای گرانقدر در قالب کتاب یکصد خاطره از شهدای ماهنشان در حال تدوین و ویراستاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان غیور با تاسی از رفتار الهی شهدای عزیز، مبلغی برای فرهنگ ایثار و شهادت و رهرو راه پاک شهدا هستند.

لازم به ذکر است کتاب و مستند «ماه نشانی ها» شهدای شهرستان ماهنشان که مرحله پیش تولید آن از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور به تولید نهایی می‌رسد، در اجلاسیه نهایی کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال رونمایی خواهد شد.
ارسال نظرات