خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد

توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای خارجی و قاچاق در همدان

همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای خارجی قاچاق و کشف تعداد ۹ هزار و ۵۰۱ ثوب البسه و ۹ هزار و ۹۵۰ شاخه گل خارجی قاچاق با ارزش ۵ میلیارد ریال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای خارجی و قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی خودرو‌های مورد نظر توقیف و بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های داخل آن‌ها تعداد ۹ هزار و ۵۰۱ ثوب البسه و ۹ هزار و ۹۵۰ شاخه گل خارجی قاچاق با ارزش ۵ میلیارد ریال کشف که در این خصوص سه نفر دستگیرو پرونده‌های آن‌ها تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

*شناسایی باند سارقان مغازه و کشف ۱۳ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با این شیوه و شگرد که سارقان در قالب یک تیم دو نفره، اغلب نیمه‌های شب در سطح شهر همدان با شناسایی مغازه‌های فاقد حفاظ و انبار فروشگاه‌ها، اقدام به سرقت وسایل مغازه از قبیل: (ابزارآلات، پمپ باد، دوچرخه، قطعات خودرو و ...) می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدبیگی افزود: با انجام روش‌های علمی و نوین، یکی از متهمان حرفه‎ای در این خصوص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی، اموال مسروقه شامل قطعات ۱۰ دستگاه دوچرخه، سنگ فرز، پمپ باد بزرگ و کوچک، ضبط خودرو، دریل و قیچی آهن بر کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بیان کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک، به ۱۳ فقره سرقت مغازه و انبار فروشگاه به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و همدست وی نیز دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود برای جلوگیری از سرقت مغازه از حفاظ، دوربین و یا دزدگیر استفاده کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار