خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

موفقیت ورزشکاران در میدان‌های بین المللی در بالا بردن روحیه جامعه اثر دارد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: موفقیت ورزشکاران در میدان‌های بین المللی تاثیر به سزایی در بالا بردن روحیه جامعه دارد و اقتدار کشور را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۶۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

موفقیت ورزشکاران در میدان‌های بین المللی در بالا بردن روحیه جامعه اثر داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی نوجوان و جوانان وزنه برداری کشور که در همدان دایر است، ضمن تقدیر از ورزشکاران و مربیان این تیم، خطاب به ورزشکاران بیان کرد: اعتقاد من بر این است که شما جوانان، سرمایه‌های این کشور هستید و این وظیفه مسئولان است که نسبت به شما توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اینکه به طور قطع شما ورزشکاران در اینجا متوقف نخواهید شد و با همت خود و مربیان، خبرهای خوبی را در آینده از شما خواهیم شنید، افزود: مطمئن باشید که آینده روشنی پیش رو خواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: موفقیت ورزشکاران در میدان‌های بین المللی تاثیر به سزایی در بالا بردن روحیه جامعه دارد، کما اینکه بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط یک جوان ایرانی آن‌هم در عرصه بین‌الملل، اقتدار کشور را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران پاراالمپیک، نیز بیان کرد: باید از همه ورزشکارانی که در این ایام با پیروزی‌ها و با مدال‌های خود سبب خوشحالی و نشاط مردم و جامعه شدند تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

شعبانی با گلایه از تمرکز مسئولان عرصه ورزش نسبت به برخی از رشته‌هایی که چندان آورده‌ای برای کشور ندارند، مطرح کرد: جوانان ما در رشته‌هایی مانند وزنه برداری و کشتی نشان داده‌اند که در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: به طور قطع اگر مسئولان توجه بیشتری نسبت به این رشته‌ها داشته باشند، می‌توانیم در عرصه بین‌اللملی اقتدار آفرینی بیشتری را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان حضور در بین ورزشکاران را توفیقی برای خود برشمرد و عنوان کرد: همه ملت ایران برای موفقیت و پیروزی شما در عرصه بین‌المللی دعاگو هستند و بدانید که شما باعث افتخار این ملت هستید.

وی با این توضیح که گاهی قهرمان ملت در میدان ورزش حضور دارد و افتخار آفرینی می‌کند، مطرح کرد: گاهی نیز قهرمان ملت، شهید سلیمانی‌ها هستند که باعث افتخار ملت ایران در سراسر عالم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار