خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه همدان خبر داد

انتخاب ۴ نفر از مدیران عقیدتی نظارت سپاه ناحیه همدان به عنوان مدیران برتر

همدان-مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه همدان از انتخاب چهار نفر از مدیران عقیدتی نظارت سپاه ناحیه همدان به عنوان مدیران برتر سال ۹۹ در جشنواره مالک اشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
انتخاب ۴ نفر از مدیران عقیدتی نظارت سپاه ناحیه همدان به عنوان مدیران برترمهدی عیوضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی برترین و موفق‌ترین رده‌های سپاه و بسیج  به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگوسازی بین رده‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نوآوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلند مدت و الگو‌های جهادی از ملاک‌های انتخاب رده‌های برتر است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه همدان گفت: جشنواره مالک اشتر نمایندگی، ولی فقیه استان همدان امسال به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد که در این جشنواره سرهنگ علی مختاری معین به عنوان مدیر عقیدتی برتر استان انتخاب شد.

وی افزود: همچنین دو نفر از بسیجیان نیز، خواهر معصومه غلامی به عنوان مدیر عقیدتی نظارت پایگاه آمنه از حوزه حضرت زهرا (س) و خواهر شهلا یونانی به عنوان رابط نمایندگی حوزه حضرت خدیجه (س) به عنوان رده‌های برتر بسیج استانی و حجت الاسلام قاضی خانی نیز از حوزه شهید مبارکی به عنوان مدیر برتر عقیدتی نظارت به جشنواره مالک اشتر استانی معرفی شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات