خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: نگاه ما در بسیج باید کادرسازی برای آینده نظام و انقلاب باشد و حلقه‌های صالحین این امر مهم را برعهده دارند، بنابراین باید جلسات کارشناسی برای آن برگزار شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۰۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

نگاه ما در بسیج باید کادرسازی برای آینده نظام و انقلاب باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی حسنی در جمع بازرسان تعلیم و تربیت سازمان بسیج اظهار کرد: با توجه به ارتباطاتی که مجموعه نمایندگی ولی فقیه با پایگاه‌های مقاومت و سرگروه‌های صالحین دارد، شاهد آن بوده‌ایم که با مدیریت خوب تعلیم و تربیت ناحیه مأموریت‌های ابلاغی به بهترین شکل در همدان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: آنچه در حلقات صالحین باید اصل باشد، تقویت اعتقادات و معنویت و ارتقای بصیرت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: حلقه اگر پرشور و پر محتوا باشد به طور قطع سدی محکم در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم دشمنان، تهاجمات فرهنگی اعتقادی دینی و مذهبی خواهد بود.

وی افزود: نگاه ما در بسیج باید نگاه کادرسازی برای آینده نظام و انقلاب باشد و حلقه‌های صالحین این امر مهم را برعهده دارند، بنابراین باید از آن به جد حمایت شده و جلسات کارشناسی برای آن برگزار شود.

حسنی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته معاونت تعلیم و تربیت بسیج، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود چند محور در حلقات صالحین تقویت شوند، ابتدا اینکه نگاه آموزش محوری به نگاه تربیت محوری تبدیل شود، که این موضوع عامل رشد متربیان خواهد بود و در این راستا یکی از موضوعات مهم برقراری ارتباط اعضای حلقه، با مربی مربوطه خارج از جلسات مرسوم است.

وی خاطرنشان کرد: دومین نکته برگزاری دوره‌های توانمندسازی به صورت مرتب و منظم برای سرگروه‌ها، مربیان و سرمربیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: نکته بعدی اینکه عملکرد سرگروه‌ها به صورت مستمر رصد شده و نقاط ضعف و قوت آنها نیز بررسی شده تا خروجی مناسبی از حلقه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات