خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

مطالبه‌گری صحیح باعث پیشرفت و رشد جامعه می‌شود

همدان-رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: مطالبه‌گری صحیح باعث پیشرفت و رشد جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
مطالبه‌گری صحیح باعث پیشرفت و رشد جامعه می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست با گروه مطالبه‌گران شهرستان فامنین  اظهار داشت: مطالبه‌گری صحیح باعث پیشرفت و رشد جامعه می‌شود.

وی افزود: اگر می‌خواهید آینده مدیریتی کشور درست شود باید حس مطالبه‌گری و امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم و مسئولین نهادینه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه پیگیر واریزی‌های سهم آلایندگی نیروگاه شهید مفتح هستم، ابراز داشت: سهم فامنین از این آلایندگی ۴۵ درصد بوده و با مصرف بیشتر مازوت باید مبلغ واریزی بیشتر شود.

وی ادامه داد: پیگیر باز آفرینی، درخواست و مجوز بافت فرسوده باشید، می‌توان برای دور مصلی نماز جمعه ۱۰۰ میلیارد تومان حق بازآفرینی گرفت؛ به عنوان مثال در حصار همدان از طریق بافت فرسوده درمانگاه چند طبقه احداث شده است.

فلاحی با بیان اینکه برای سهولت رفت و آمد مردم دسترسی به اتوبان بسیار مهم است و بنده پیگیر این موضوع هستم، گفت: شما مطالبه‌گران پیگیر ایجاد مجتمع اقتصادی در کنار آزاد راه باشید، برای این کار سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده است و باعث اشتغال چندین نفر خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل آب و ایجاد سد و تزریق آب به زمین در بین رودخانه‌های فصلی قره چای و... باید جلسه‌ای بین جهاد کشاورزی، مسئولین اداره آب و منابع طبیعی برگزار شود تا کار به صورت کارشناسی اقدام پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان عنوان کرد: باید غیربومی گزینی در شهرستان فامنین نباشد و همه مسئولین از جنس خود مردم و دردکشیده باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات