خبرهای داغ:

از نظافت تا اجرای برنامه های ورزشی در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه

گروه های جهادی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه اقدام به غباروبی و نظافت پایگاه خود کردند.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۰۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فصل تابستان و در راستای اجرای طرح جوانه های صالحین ویژه پایگاه های بسیج در سطح شهرستان سرخه برنامه ورزشی والیبال هر روز در محوطه پایگاه برگزار می شود.

همچنین با هدف نظافت پایگاه به همت بسیجیان اردوی جهادی و نظافت پایگاه انجام شد. این برنامه با اقامه نماز جماعت همراه بود و بسیجیان به خوبی از این برنامه استقبال کردند.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال جهادگران و بسیجیان این پایگاه در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف مذهبی و اعیاد پای کار بوده و ما را یاری داده اند.

او افزود: اخیرا برنامه های مختلف پایگاه در زمینه های مختلف یادواره های شهدا، طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی و دیگر کمک های مومنانه انجام شده است.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: برنامه نظافت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف ترغیب نوجوانان به کار جهادی و گروهی، غبار روبی و سازماندهی امور پایگاه انجام شد.

با هدف افزایش سلامت جسمانی و تقویت روحیه نوجوانان و جوانان مسابقات والیبال و دیگر برنامه های ورزشی به صورت روزانه در پایگاه برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها