خبرهای داغ:

دیدار و دلجویی ار خانواده‌های آزادگان در قصرشیرین

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین عزت، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبرو از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا است.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, سرهنگ پاسدارمحسن دارابی گفت: دوران طلایی دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و بزرگی از جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است و تلاش خانواده بزرگ و معظم شهدا و ایثارگر در صیانت از ارزش‌های اسلامی قابل قدردانی است.
وی اظهار داشت: آزادگان سرافراز و شهدا و رزمندگان سلحشور انسان‌های بزرگی هستند که در آن زمان با بصیرت و  شناختی که از شرایط و مقتضیات زمانی خود داشتند، در صحنه دفاع از کشور حاضر شده و توانستند افتخار آفرینی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین تاکید کرد: امروز وظیفه تک تک ما است با شناخت از مسیر شهدا و ایثارگران در راستای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنیم.
در این دیدار از خانواده آزاده و جانباز ۳۰ درصد متوفی  «شیخ مراد درویشی» تجلیل شد،  وی با عضویت کادر ارتش در سال ۱۳۶۷ در دشت ذهاب به اسارت دشمن در آمد بود.
همچنین در ادامه از آزاده و جانباز ۲۵ درصد محمدعلی بهرامیان که با عضویت کادر ارتش در سال ۱۳۶۷ در نفت شهر به اسارت در آمده بود نیز تجلیل شد

ارسال نظرات