وقتی با روحیه جهادی ناممکن ها ممکن می شود

تقاطع مقاومت شاهکاری دیگر از قرارگاه خاتم(ص) در اراک /جعفرپور:تقاطع مقاومت ۵۰ روز دیگر افتتاح می شود

پروژه تقاطع میدان مقاومت با برآورد زمانی 840 روز کلنگ زنی می شود اما با دیده می شود که با همت جهادی دلاورمردان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و پشتیبانی های شهرداری اراک این مدت زمان به 180 روز رسیده است .
کد خبر: ۹۳۷۰۶۴۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

تقاطع مقاومت شاهکاری دیگر از قرارگاه خاتم(ص) در اراک /جعفرپور:تقاطع مقاومت ۵۰ روز دیگر افتتاح می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سال های اخیر کلانشهر اراک شاهد رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف به ویژه عمرانی بوده است که در این میان نقش قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کلانشهر صنعتی بسیار مشهود و تاثیرگذار بوده است.

ساخت پروژه های آزادگان به عنوان بزرگترین تقاطع غیر همسط غرب کشور،میدان شریعتی،امام حسن مجتبی(ع)،تکمیل پروژه شهید صیدی از جمله پروژه های عمرانی موفق و با کیفیت مجموعه قرارگاه در شهر اراک بوده است.

سرعت و دقت قرارگاه در ساخت پروژه های عمرانی شهرداری اراک با داشتن نگاه جهادی و به کارگیری نیروهای بومی و تربیت پیمانکاران خرد و تقویت و استفاده از ظرفیت های تولیدات استانی توانسته است این مجموعه عظیم را به یک الگوی موفق و پیشران در عرصه های مختلف تبدیل نماید.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی نیز در خصوص حضور قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پیشرفت سطح عمرانی شهر اراک بیان داشته بود:قرارگاه خاتم یک ظرفیت ارزشمند در کشور است که البته برای پول کار نمی‌کند و همانطور که از اسم این قرارگاه برمی‌آید در راستای سازندگی برای اعتلای کشور و آرمان‌های انقلاب فعالیت کرده و کارنامه درخشانی در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دارد.

این در حالی بود که ادامه کار قرارگاه در اراک با کارشکنی های برخی از اعضاء شورای پنجم شهر اراک مواجه شد که با انجام گرفتن مطالبات مردمی و پیگیری سایر مسئولین استانی انعقاد قرار داد پنج پروژه دیگر در زمان شفیعی شهردار اسبق با عنوان میدان مقاومت/ میدان امام حسین(ع)/ میدان امام خمینی(ره) /جاده فرودگاه /آرامستان/جاده فراهان در دستور کار قرارگاه قرار گرفت.

امروز شاهد هستیم مجموعه نیروهای جهادی قرارگاه با پشتیبانی های شهرداری اراک پروژه تقاطع میدان مقاومت را از بازده زمانی 840 روز به به میانگین 180 روز رسانده اند که این یک شاهکار دیگر برای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) محسوب می شود.

در این حین جعفر پور سرپرست شهرداری اراک افزوده است:با توجه به اینکه حدود ۵۰ روز دیگر تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی تکمیل و به بهره برداری می رسد، لذا در راستای کارکرد بهتر این پروژه، جهت انتقال بار ترافیک مرکز شهر به سمت کمربندی، عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) که طراحی و نقشه های اجرایی آن تکمیل شده، به صورت رسمی آغاز می گردد.

امید می رود با اشاعه فرهنگ جهادی و بروز روحیه انقلابی و به کارگیری افراد توانمند و کارآمد در بخش های مختلف مدیریتی دستگاه های مختلف شاهد موفقیت های روز افزون برای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار