خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها در سطح منطقه است

سردار قاسمی: امروز آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها در سطح منطقه است و این مهم ثمره استفاده از تجهیزات و صنایع بومی و تیزبینی و دقت عمل زحمتکشان پدافند هوایی است که سبب اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کند
کد خبر: ۹۳۷۰۶۶۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصاالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور، اظهار داشت: اهمیت حراست و پاسداری از مرز‌های هوایی کشورمان و تأمین امنیت در آسمان ایران مدیون تلاش‌های مجدانه و خالصانه پدافند هوایی ارتش است.

وی افزود: امروز آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها در سطح منطقه است و این مهم ثمره استفاده از تجهیزات و صنایع بومی و تیزبینی و دقت عمل زحمتکشان پدافند هوایی است که سبب شده اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در مورد اهمیت پدافند هوایی فرمودند؛ امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخش‌های همه دستگاه‌های نظامی کشور برای دفاع از عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران است که جز با همت و اراده و اعتماد به نفس و توکل به خدا و کار خستگی ناپذیر، این قله‌های بلند را نمی‌شود فتح کرد.

قاسمی مطرح کرد: خدا را شاکریم که حفاظت از فضای ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای از آسمان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز گفت: آمادگی، توانمندی واکنش سریع و قدرت بالای کارکنان غیور پدافند هوایی در حفاظت از مرز‌های هوایی ایران اسلامی باعث شده که پدافند هوایی کشور امروز توفیقات زیادی را در مقابله با دست‌اندازی‌های دشمن به دست آورد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور سردار قاسمی در ستاد منطقه پدافند هوایی شرق، خاطرنشان کرد: انتظار ما از همه نیرو‌ها این است که به طور ویژه به پدافند هوایی بپردازند و تقویت و پشتیبانی از پدافند را در اولویت اول خود قرار دهند.

انتهای پیام/
 
منبع: خبرگزاری دفاع مقدس
ارسال نظرات
پر بیننده ها