خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گراش گفت: ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی با به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۳۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه گراش گفت: ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی با به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ وحید ستاری تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که رشادت‌ها، جانفشانی‌ها شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ ناجوانمردانه با ارتش بعثی به خوبی برای نسل جدید تبیین و به آنان انتقال داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش افزود: در هفته دفاع مقدس امسال پیش بینی می‌شود که ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در گراش انجام شود.

ستاری بیان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گراش بر ضرورت حفظ و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: امروز یادآوری خاطرات دفاع مقدس و تبیین دستاوردهای هشت سال حماسه و ایثار در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل جوان یک وظیفه عمومی و کاری ارزشمند است.

سرهنگ ستاری شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

شهرستان گراش با جمعیتی برابر ۵۶ هزار نفر در جنوب استان فارس واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷ آزاده، ۱۲۹ شهید و ۲۴۵ جانباز و بیش از یکهزار رزمنده به مرزهای دفاعی کشور اعزام و تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها