خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

سپاه تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار کادر درمان است

اسدآباد-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم (عج) روند مطلوبی در پیش گرفته است، گفت: سپاه نیز در کنار کادر درمان است تا این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

سپاه تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار کادر درمان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در بازدید از بیمارستان قائم (عج) شهرستان اسدآباد ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان اظهار داشت: جانفشانی این عزیزان نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹ است.

وی با بیان اینکه امروز از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی مطلوب تنها بیمارستان دیار سیدجمال به مردم عزیز بودیم، افزود: دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم (عج) روند بسیار مطلوبی را در پیش گرفته است و سپاه نیز در کنار این عزیزان و کادر درمان است تا این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه بر تسریع روند واکسیناسیون تاکید کرد و ابراز داشت: این مهم نیازمند همکاری خوب مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه این بیمرستان به ویژه در نظم و انضباط در امر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با مراجعه‌کنندگان داشتم از خدمت‌دهی این بیمارستان راضی بودند.

سردار مهدی فرجی با اشاره به اینکه در بازدید امروز کمبودهای این مرکز مشخص و تاحدامکان از مرکز استان پیگیری خواهد شد، گفت: مجموعه مدیریتی دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم (عج) از افرادی متخصص، جهادی و انقلابی تشکیل شده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در مدت اخیر تغییرات خوب در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در سطح این مرکز انجام شده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

در این برنامه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان قائم (عج) همانند  mri، سی تی اسکن، بخش کرونا و بخش در دست احداث ICU و ... صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات