خبرهای داغ:
سردار شالیکار:

سپاه نوکری مردم را افتخاری برای خود می‌داند/ کرونا تبدیل بحران به فرصت بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما پاسداران این نوکری و خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانیم.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۳۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

سپاه نوکری مردم را افتخاری برای خود می‌داند/ کرونا تبدیل بحران به فرصت بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی شالیکار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از نیروهای جهادگر بهداری نیروی زمینی سپاه در پیک پنجم ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: یکی از برجسته ترین ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم و در کنار آنان بودن است و ما پاسداران این نوکری و خدمت به مردم را برای خود افتخار می دانیم.

وی در ادامه گفت: کرونا نشان داد فرصتی که در دل بحران ها وجود دارد در شرایط عادی نیست و در دنیایی که کشور های پیشرفته ماسک و گان همدیگر را می دزدیدند ما روی پای خود ایستادیم و امروز هم در حال تولید واکسن داخلی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بهداری نیروی زمینی آماده است هرجا دانشگاه علوم پزشکی دوباره درخواست کرد وارد صحنه شود تا باری که بر دوش کادر درمان است برداشته شود.

سردار شالیکار در ادامه بیان کرد: در استان گلستان و طی دو مرحله 100 نیرو از بهداری نیروی زمینی را به همراه تجهیزاتی مانند آمبولانس، دستگاه‌های اکسیژن ساز و غیره به استان گلستان اعزام کردیم تا کمک حال کادر درمان و یاری دهنده مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها