خبرهای داغ:
جلسه هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه نطنز با حضور اعضای هئیت های اندیشه ورز در سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۷۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، جلسه هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه نطنز با حضور اعضای هئیت های اندیشه ورز در سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگورای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ، پیرامون عملکرد و فعالیت پایگاه‌های و رسالت پیش روی بسیج گفت: با تبیین اهداف بسیج مهمترین وظایف بسیج محله محور و با شناسایی فرصت‌ها و آسیب‌های محله و حوزه سرزمینی پایگاه‌های مقاومت به خیلی از فرصت‌ها و آسیب‌های محله دست یافتنی است و می‌توان برای ان در همچین جلساتی هم فکری کرد و بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل نمود و از فرصت‌های محله به نحوه احسن استفاده کرد.

شبانی زاده در ادامه افزود: تولید فکر، ایده، راهبرد و سازوکار‌های متناسب برای اعتلاو اثربخشی برنامه‌های فرهنگی بسیج و هیئت‌های اندیشه ورز و پای کار امدن بسیجیان در محله‌ها می‌توان خیلی از مشکلات محله را رفع نمود که این امر به دست شما بسیجیان عزیز شدنی است واین باور همه آحاد جامعه است که بسیج در هر عرصه‌ای پا گذاشته موفق بوده است.

شبانی زاده  افزود:هیئت‌های اندیشه ورز می‌بایست در تمام زمینه‌ها فعال شود ونسبت به شناسایی فرصت‌ها و آسیب‌های محله اشراف داشته باشد و برنامه ریزی کند.

در پایان این برنامه احکام اعضای هئیت اندیشه ورز تقدیم آنان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها