خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

پایگاه بسیج ادارات، پایگاه مقاومت اداره کارآمد و سالم است

همدان- مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: تعریف ما از پایگاه مقاومت بسیج ادارات، پایگاه مقاومت اداره کارآمد و سالم است، یعنی وزن پایگاه را روی کارآمدی اداره قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۲۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

پایگاه بسیج ادارات، پایگاه مقاومت اداره کارآمد و سالم استفضل اله کفیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهداف سازمان بسج ادارات و کارمندان از برگزاری هیئت اندیشه‌ورز در کشور، موفقیت در طرح‌های اجرایی و میزان تعامل این هیئت با دولت و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در سال‌های اخیر یکی از نکاتی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و سپاه و بسیج بوده است شکل‌دهی هیئت‌های اندیشه‌ورز بود.

وی افزود: ما در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری هیئت اندیشه‌ورز را در بدنه بسیج و اقشار مختلف از جمله بسیج ادارات فعال کردیم و امروز یکی از ارکان اساسی مجموعه بسیج ادارات، هیئت اندیشه‌ورز است که بسیار مثبت و مؤثر به برنامه‌های بسیج کمک فکری می‌کند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ادامه داد: مجموعه بسیج از جمله بسیج ادارات هدفگذاری‌هایی در موضوعات کاری خود دارد که آنها را به هیئت اندیشه‌ورز ارائه می‌دهد و هیئت اندیشه‌ورز آنها را مورد کنکاش و بررسی قرار داده و ریل‌گذاری می‌کند و در اختیار مدیران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و سازمان بسیج ادارات استانی نیز آنها را با یک نگاه عالمانه‌ای که بررسی شده در صحنه عمل می‌آوریم و عملیاتی می‌کنیم، گفت: از جمله کارهایی که در خصوص هیئت اندیشه‌ورز داریم توجه به سند 10ساله اعتلای بسیج است که مورد تأیید و ابلاغ مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

کفیل گفت: برداشت ما از این سند دو موضوع اساسی در راستای رسیدن به تمدن اسلامی است، یکی کمک به شکل‌گیری دولت اسلامی و دوم کمک به شکل‌گیری جامعه اسلامی به معنای واقعی است.

وی افزود: امسال در 28 خرداد اتفاقی در کشور رقم خورد و یک دولت انقلابی، مردمی و ولایی شکل گرفت که این دولت، یک بستر بسیار خوب و یک ظرفیت بسیار ارزشمندی در راستای عملیاتی کردن دولت اسلامی است.

کفیل با اشاره به اینکه ما در خدمت این دولت مردمی و انقلابی هستیم و برنامه‌های خود را با دو رویکرد عملیاتی و اصلی اعلام می‌کنیم، یکی ارتقاء کارآمدی و دیگری سلامت اداری، ابراز داشت: تعریف ما از پایگاه مقاومت بسیج ادارات، پایگاه مقاومت اداره کارآمد و سالم است، یعنی وزن پایگاه را روی کارآمدی اداره قرار دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق این امر میز خدمت است که که شخص رئیس جمهور روزهای تعطیل می‌روند و نقطه امیدی برای مردم است، ادامه داد: ما هم مدیران و مسائل منطقه و محل را با محوریت مسجد، اماکن مقدسه شناسایی می‌کنیم و مدیر را برای رسیدگی به امر مردم به آنجا دعوت می‌کنیم که تاکنون این میز خدمت برکات بسیاری داشته است و اگر دولت موافقت کند میز خدمت درون سازمانی نیز برگزار می‌کنیم تا علاوه بر میز خدمت عمومی در سطح جامعه، میز خدمت درون سازمانی را هم فعال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات