مسئول گروه جهادی حقوقی محبان الرضا(ع) گفت:بیش از500نفر طی شش ماه گذشته از خدمات رایگان حقوقی و قضایی این گروه جهادی در مناطق محروم استان البرز و میز خدمت مستقر در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)کرج بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۹۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

زهرا ثابت در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با بیان این که اگر چه سالياني است كه جنگ تحمیلی پايان يافته اما جهاد همچنان باقي است، گفت: اکنون جوانان حقوقدان و جهادی در اطاعت از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی همچون مجاهدان عرصه های مختلف در دفاع مقدس، حاملان بيرقي شدند كه نشان زيباي جهاد بر آن نقش بسته است که انبوهي از مشابهت ها ميان اين دو جهاد مشهود است.

وی افزود: جوانان حقوقدان‌جهادگر نیز هم پا با دیگر جهادگران، از شهر و ديارشان كوچ مي كنند و رنج سفر را به جان مي خرند تا تحفه لبخند را براي كودكان باديه نشين، پيرمردان و پيرزنان كپرنشينی ببرند که روزگار، بر تاركشان مهر محروميت نگاشته است.

مسئول گروه جهادی حقوقی محبان الرضا(ع) عنوان کرد: جهادگران حقوقدان هم مانند رزمندگان آن روزگار، در ازاي وقت و تواني كه صرف خدمت رسانی حقوقی و قضایی در محرومیت زدایی ها، خلق مي كنند هیچ‌‌ مزدی نمي طلبند و با جان و دل به محرومین خدمت رسانی می کنند.

ثابت خاطر نشان کرد: گروه جهادی حقوقدانان محبان الرضا (ع) از بهمن ۱۳۹۹ با حضور ۳۰ نفر از وکلا و کارشناسان حقوقی، بسیجی و متعهد در بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین( ع) با هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی راه اندازی شد و این جهادگران در حال حاضر یاری رسان حقوقی مردم محروم البرز هستند.

وی با بیان این که این گروه با هدف محرومیت زدایی در اردوها و عرصه های متعدد جهادی حضور یافته و علاوه بر حمایت های معیشتی از محرومان به ارائه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی پرداخته است، اذعان داشت:علی رغم وضعیت بحرانی کرونا و خطر ابتلاء، صرفاً جهت حل مشکلات حقوقی مردم و کاهش دغدغه ی خاطر محرومان با شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی تمام، ضمن  رعایت پروتکل های بهداشتی، در حال حاضر با حضور در مساجد و مناطق محروم استان البرز بطور میانگین ۲۵ میلیون تومان در هفته خدمات مشاوره ای و معاضدت قضایی رایگان به محرومان ارائه می کنند.

خبرنگار بسیجی:سیده زهرا فوج

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها