خبرهای داغ:

از تهیه تشک برقی تا تهیه ولیچر برای خانواده های نیازمند در لاسجرد

گروه جهادی پایگاه آمنه (س) لاسجرد در شهرستان سرخه اقدام به تهیه و خرید تشک برقی، ویلچر و ارائه دیگر خدمات به نیازمندان کردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۷۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری از سرخه؛ با هدف دستگیری از نیازمندان و کمک به بیماران به همت بسیجیان گروه جهادی- اجتماعی- سازندگی پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه خدماتی جهادی صورت گرفت.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در حاشیه کمک های همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری هماهنگی لازم توسط پایگاه آمنه (س) با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تهیه  تشک برقی برای خانم سالمند نیازمند انجام شد.

او افزود: همچنین در جهت پرداخت هزینه یک بیمار نیازمند برای انجام فیزیوتراپی توسط گروه جهادی این پایگاه هماهنگی لازم با هلال احمر شهرستان سرخه انجام گرفت.

فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در ادامه اضافه کرد: پایگاه آمنه (س) لاسجرد به منظور تهیه ویلچر برای بانوی سالمند از یک خانواده نیازمند با مسولین مسجد شهید بهشتی گفتگو کرد.

شهادت در خاتمه بیان داشت: امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم گوشه ای از مشکلات خانواده های نیازمند را حل و باری از دوش سرپرستان خانوار برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار