خبرهای داغ:
تازه های پلیس/17شهریور

کشف يك ميليارد و 95 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق در "بيرجند"

رئيس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي در بازرسی از يك اتوبوس مسافربري و يك كاميون در شهرستان"بيرجند" انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 95 میلیون ريال كشف كردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۱۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"جواد بخشي" اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي خراسان جنوبي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي شهرستان"بيرجند" به يك اتوبوس مسافربري و يك كاميون مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وي بيان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي، در بازرسي ازخودروها انواع لوازم خانگي، وسايل ورزشي غير مجاز و لوازم يدكي قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده توسط كارشناسان مربوطه بالغ بر يك ميليارد و 95 ميليون ريال برآورد شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي خراسان جنوبي با بیان این كه در این رابطه 2 متهم دستگير شده است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بخشي خاطرنشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي نیروی انتظامی در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با نيروي انتظامي ضروري است.

 

كشف 2 هزار و 100 کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز در شهرستان "قاین"

سرهنگ"محمود زال بیکی" فرمانده انتظامي شهرستان"قاین" اظهار داشت: مأموران کلانتری 16"نیمبلوک" شهرستان قاین هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يک كاميون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو 2 هزار و 100 كيلوگرم گوشت مرغ که فاقد هر گونه مجوز بهداشتي بود کشف كردند که ارزش ريالي آن بنا بر نظریه كارشناسان مربوطه بالغ بر 600 ميليون ريال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در اين رابطه يك خودرو توقيف و یک متهم دستگیر كردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ زال بیکی خاطر نشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق طيور و احشام يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي نیروی انتظامی در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با نيروي انتظامي ضروري است.

 

گرگ های گرسنه 33 رأس گوسفند را در شهرستان"بشرویه" دریدند

سرهنگ"فاضل مریمی" فرمانده انتظامی"بشرویه" اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر حمله گرگ ها به یک دامداری در روستای"رقه" شهرستان بشرویه بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند، گرگ های گرسنه با بالا رفتن از ديوار و تخریب قسمتی از فنس و حصار دامداري، 33 رأس گوسفند را دریدند و تلف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با بیان این که میزان خسارت وارده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: شهروندان ضمن نگهداري احشام خود در مکان هاي حفاظت شده و استاندارد، از نگهبانی توانمند براي حفاظت از گله در برابر سارقان احتمالي و یا حيوانات وحشي استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار