خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان هفته دفاع مقدس، ۵ هزاربسته معیشتی را میان جامعه هدف توزیع کند که در این زمینه هم فعالیت‌های خوبی انجام شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۴۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمد بهادر علیپور در حاشیه اهداء نوشت‌افزار و جهیزیه در ادامه رزمایش بزرگ کمک مومنانه این ناحیه اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز هم طی جلساتی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و خیرین بر این شد که از ابتدای ماه محرم تا پایان هفته دفاع مقدس، 5 هزاربسته معیشتی را میان جامعه هدف توزیع کند که در این زمینه هم فعالیت‌های خوبی انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش "نذر خون" در این ناحیه تصریح کرد: با توجه به کمبود بانک خون استان، بسیجیان ناحیه هر سه روز یک بار با حضور در ایستگاه‌های سیار انتقال خون در حوزه‌ها و پایگاه‌ها به اهداء خون اقدام می‌کنند.

علیپور ادامه داد: به همت بسیجیان و خیرین ناحیه ثارالله(ع)، تاکنون 33 زندانی جرائم غیرعمد هم در پویش "نذر رهایی" آزاد شده‌اند.

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله تا پایان هفته دفاع مقدس در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: با همکاری بسیجیان، خیرین، مردم و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وسایل مورد نیاز و ضروری در قالب توزیع جهیزیه میان زوجین جوان تهیه و توزیع شده و امروز هم 20سری دیگر اهداء می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این رزمایش که تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد، افزود: تهیه و توزیع لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ضروری برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار از دیگر اقدامات در راستای برگزاری این رزمایش بزرگ است.

علیپور با اشاره به بحث واکسیناسیون که دغدغه این روزهای جامعه است، تصریح کرد: بسیجیان خواهر و برادر این ناحیه با حضور در مراکز بهداشت، در زمینه بیماریابی، ثبت و همراهی بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی به همشهریان به ارائه خدمت می‌پردازند.

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله تا پایان هفته دفاع مقدس در شیراز

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها