فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد:

جبهه واحد رسانه‌‌های انقلابی در یزد تشکیل می‌شود

سرهنگ جوکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد از تشکیل جبهه واحد رسانه‌های انقلابی در یزد خبر داد و از این مهم به عنوان یک راهبرد در حوزه رسانه یاد کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ عباس جوکار،  در مراسم افتتاح مرکز بسیج رسانه استان یزد اظهار داشت: جبهه رسانه‌ای استکبار تمام تلاش خود را نه تنها در جنگ نرم بلکه برای منزوی کردن ایران اسلامی به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از راهبرد‌های مهم در برای مواجهه با این اقدام، استفاده از ظرفیت نخبگانی است که دل در گرو خدمت به مردم دارد که خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در زمره این گروه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد ادامه داد: در سطح شهرستان یزد برای تحقق این مهم، چهار راهبرد اساسی تعریف شده که یکی از مهمترین آنها، انسجام بخشی رسانه‌ها و ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌های انقلابی در یزد است.

جوکار، امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه خودباوری در سطح جامعه را نیز یکی دیگر از راهبرد‌های چهارگانه در حوزه رسانه برشمرد و افزود: در شرایطی که همه رسانه‌های غرب در تلاش برای ایجاد روحیه یأس و نا امیدی در مردم هستند، رسانه‌های انقلابی باید در جامعه امیدآفرینی کنند.

وی از جریان سازی و ترویج روحیه انقلابی در جامعه به عنوان راهبرد دیگر بسیج در حوزه رسانه یاد کرد و اظهار داشت: رسالت اصلی در جریان سازی بر عهده جامعه رسانه‌ای است و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه به تولید قدرت نرم بپردازند.

جوکار یادآور شد: چهارمین راهبرد در حوزه رسانه‌های انقلابی، زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است که در این راستا نیاز به تلاش و هم افزایی همه رسانه‌ها وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد عنوان کرد: در کنار این راهبرد‌های چهارگانه، اطلاع رسانی شفاف، به موقع و صحیح رسانه‌های جبهه انقلاب با همراهی و هم افزایی دستگاه‌های حاکمیتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در شهرستان یزد یک جبهه از نیرو‌های انقلابی فعال در حوزه رسانه ایجاد کنیم و در این راستا به منظور مقابله با هجمه‌های دشمن، از همه اصحاب رسانه و فعالان این حوزه می‌خواهیم تا به عضویت بسیج رسانه استان یزد درآیند تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نفع جامعه اسلامی استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم مرکز بسیج رسانه شهرستان یزد در ساختمان بسیج هنرمندان یزد افتتاح شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار