خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت اقشار بسیج در طرح شهید سلیمانی

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بر استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی اقشار بسیج سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

لزوم استفاده از ظرفیت اقشار بسیج در طرح شهید سلیمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در نشست شورای هماهنگی اقشار بسیج سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه در سپاه شهرستان نهاوند هماهنگی بین بسیج اقشار و بسیج محلات به خوبی برقرار شده و در حال حاضر با برنامه‌ریزی های انجام شده تمام پایگاه‌های محلات و اقشار بسیج در طرح شهید سلیمانی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که در این سال داریم کمک به احیاء و ارتقاء پایگاه‎های مقاومت در سطح شهرستان نهاوند است چراکه پایگاه‌های مقاومت در هر محل مانند روز های جنگ، سنگر آنجا هستند و در همه عرصه‌ها کمک حال مردم خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی اقشار بسیج سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی ابراز داشت: تلاش همه جانبه برای کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای بهتر و موثرتر طرح شهید سلیمانی و قطع زنجیره انتقال کرونا در حال انجام است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح جمع‌آوری کمک از خیرین برای خرید کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی نیازمند همچنان ادامه دارد و دراختیار بیماران به صورت رایگان و امانی قرار داده می‌شود.

مختاری عنوان کرد: همچنین طرح هر پایگاه یک ایستگاه ثبت نام رایگان واکسن کرونا توسط بسیج در سطح شهرستان با نصب بنر در محل تزریق واکسن در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار