نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

سارا فلاحی ضرورت معرفی شهدای کودک ایلام به کشور

فلاحی با بیان اینکه ما باید از میراث شهدا حفاظت و صیانت کنیم، گفت: شهدا و قهرمانان واقعی استان در دوران دفاع مقدس را در رسانه ها و صدا و سیما معرفی کنیم که با دستان خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۲۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(۱۸ شهریور)  در نشست هماهنگی مسئولان کمیته های کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: بحث گردشگری دفاع مقدس  در استان ایلام نیاز به برنامه ریزی دارد که یکی از دغده های مردم و مسئولان استان است.

« سارا فلاحی» با بیان اینکه شهدای بدون چشم داشت به شهادت رسید باید حداقل یادبودهای خوبی از آنان داشته باشیم، افزود: بنده خلی متاسف می شوم  وقتی که جبهه و مناطق عملیاتی استان ایلام در دوران دفاع مقدس در کشور چندان مطرح نیست و این هم به دلیل آن است که ما به خوبی نتوانسته ایم  این مناطق را  در کشور معرفی کنیم که لازم است دست به دست هم دهیم و نقش ایلام را را دفاع مقدس را مطرح و معرفی کنیم.

وی  گفت: اتقاق مثبتی که وجود دارد که مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی یه یک شکلی در دوران دفاع مقدس در ایلام خدمت کردند و این استان را از دوران دفاع مقدس می شناسند و به ایلام عرق دارند، اما ما مظلومیت را خودمان رقم می زنیم‌.

فلاحی با بیان اینکه  ما باید از این میراثی که داریم حفاظت و صیانت کنیم، ابراز کرد: بسیاری از مشکلات ما درونی است و باید مشکلات را از درون بررسی کرده و حل کنیم و اگر دشمن  اقدامی بر علیه ما می کند به واسطه ضعف هایی است که ما خودمان  در داخل داریم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید واکاوی درونی از مشکلات و ضعف ها داشته باشیم و  نقاط ضعف دشمنان درونی خود را پیدا کنیم، تصریح کرد: ما در ایارن امروز باید نقاط ضعف دشمنان درونی خود را پیدا کنیم و آن ضعف ها را حل کنیم، نماد ما در دنیا شهدا هستند و اینکه چقدر توانسته ایم این شهدای عزیز را معرفی کنیم بسیار مهم و دارای اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت و کار مثبت چندان زیادی متناسب با جایگاه و شأن شهدای استان ایلام انجام‌شده است، گفت:  باید تلاش کنیم استان ایلام با صلابت را به کشور را معرفی کنیم، شهدا و قهرمانان واقعی را در رسانه ها و صدا و سیما معرفی کنیم که با دستان خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

فلاحی ابراز کرد: ما در حوزه نظامی که درست کار کرده ایم در دنیا با توانی که داشته ایم، مطرح هستیم، شهدای ما بدون چشم داشت رفتند و در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند، ما هم باید بدون چشم داشت برای آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد موزه دفاع مقدس متناسب با نقش مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار مهم است، افزود: شهدای کودک، نماد مظلومیت مردم ایلام در دفاع مقدس هستند، در دنیا رژیم صهیونیستی را به به عنوان شهدای کودک کش می شناسند و شهدای کودک نماد مظلومیت و نماد پایداری مردم ایلام هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان امید است بتوانیم پاسداشت خوبی از شهدا داشته باشیم و شرمنده شهدا نشویم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات