خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین:

لمس مشکلات مردم از راه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: دیدار چهره به چهره، لمس کردن مشکلات مردم از نزدیک از شاخصه‌های یک رییس جمهور مردمی و از راه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۳۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قصرشیرین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مطالبه های رهبر معظم انقلاب از دولت، صداقت و شفافیت با مردم است که دولت سیزدهم با همین شعار انتخاب شده و کار خود را شروع کرده است.
وی اظهار داشت: وعده های داده شده رییس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی باید یکی بعد از دیگری محقق شود البته توجه به صداقت و شفافیت یکی از نکات بسیار مهمی است که موجب اعتماد مردم به دولت است و رییس جمهور آن را به خوبی می‌داند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: دوری از اشرافی گری و برخورد متواضعانه با مردم و پای درد دل آنها نشستن و همواره درخدمت مردم بودن و ترمیم آسیب‌های اعتماد عمومی می‌تواند در این دیدارها مؤثر واقع شود که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای هیات دولت نیز بود.
حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: اولویت بندی مشکلات مردم از دیگر راه‌های جلب اعتماد است البته نباید از مشکلات مردم غافل شد و همه توان دولت باید برای رفع مشکلات بکار گرفته شود.
وی یادآور شد: مبارزه با فساد و ازبین بردن گلوگاه های فسادخیز با هماهنگی نیروهای انقلابی و هماهنگی مراکز اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی نیز عامل دیگری برای جلب اعتماد مردم و موفقیت دولت خواهد بود.

ارسال نظرات