خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

بیش از ۳۶ درصد گروه هدف قزوین واکسینه شده اند

دکتر نامدار گفت: در انجام واکسیناسیون روزانه به روزی ۲۷ هزار دوز رسیدیم و تا امروز ۳۶/۹ درصد گروه هدف واکسینه شده اند و این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۵۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

دکتر نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این جلسه بیان کرد: در انجام واکسیناسیون روزانه به روزی ۲۷۰۰۰ دوز رسیدیم و تا امروز ۳۶/۹ درصد گروه هدف واکسینه شده اند.

وی گفت: طرح مراقبت در منزل به عنوان پایلوت کشوری در قزوین یکی از بهترین و موفق ترین طرح ها بوده است و تا امروز ۵ هزار و ۴۰۹ بیمار در این طرح خدمات مراقبت در منزل دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به رکوردزنی واکسیناسیون در قزوین اظهار کرد: با تزریق ۲۳ هزار دز واکسن در استان خوشبختانه رکورد تزریق واکسن در روز گذشته شکسته شد و امروز بیش از ۳۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده اند و این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

دکتر نامدار با اشاره به تزریق واکسن کرونا در دو دز به دریافت کنندگان گفت: در نوبت اول ۳۴۱ هزار و ۶۹۷ مورد و نوبت دوم ۱۷۵ هزار و ۷۹۸ مورد تزریق صورت گرفته و مجموعا تاکنون بیش از ۵۱۷ هزار و ۴۹۵ دز واکسن نوبت اول و دوم انجام شده است.

وی با اشاره به تفکیک شهرستان های استان اضافه کرد: در قزوین ۴۳ درصد، شهرستان البرز ۲۷.۵ درصد، تاکستان ۳۱.۴ درصد، بویین زهرا ۳۰ درصد، آبیک ۳۶.۴ درصد و آوج ۴۱.۲ درصد جمعیت واکسینه شده اند.

دکتر نامدار در پایان از حضور مستمر و به هنگام رسانه بعنوان یکی از یاوران دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان در راستای اطلاع رسانی تقدیر کرد و گفت: جهت اطلاع رسانی و اجرای دقیق، مصوبات ستاد کرونا از سوی مردم و فرهنگ سازی این امر، همه رسانه های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و فضای مجازی بسیار به هنگام و موفق عمل کردند که بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها