خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت انتخاب استاندار گفت: مجمع نمایندگان با تعامل بیشتر به انتخاب فرد اصلح برای مدیریت استان کمک کند.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۲۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

مجمع نمایندگان به انتخاب فرد اصلح برای مدیریت استان کمک کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: از نمایندگان استان انتظار داریم مراقب انتخاب  مسئولان باشند تا افراد کارآمد منصوب شوند.

وی اضافه کرد: در این بین انتخاب استاندار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مجمع نمایندگان با تعامل بیشتر به انتخاب فرد اصلح برای مدیریت استان کمک کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات استان در زمینه صنعت، کشاورزی و آب افزود: استاندار همدان فارغ از بومی یا غیربومی بودن باید حلال مشکلات استان باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب افراد کاهل و سست موجب افت دولت‌ها می‌شود، گفت: دولت در راستای ایجاد عدالت و مبارزه با فساد باید اولویت‌بندی داشته باشد تا وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: تنها جا به جایی مدیران نمی تواند کارساز باشد و دولت باید ساختارهای فرهنگی و اقتصادی را نیز اصلاح کند تا به عدالت مورد نظر عامه مردم برسد.

وی حذف دلالی، مافیای سازمان یافته اقتصادی و رانت خواری خواص را از مظاهر مبارزه با فساد برشمرد و افزود: نظام پرداخت حقوق و مصرف بیت المال نیز از مسائلی است که نیازمند توجه ویژه دولت است.

خطیب جمعه همدان مسکن را از دغدغه‌های مردم دانست و گفت: همدان جزو گران‌ترین شهرهای کشور در زمینه مسکن است و این موضوع مشکل بزرگی برای خانواده‌ها است که دولتمردان باید آن را چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات