خبرهای داغ:

اردو نیم روزه با شعار رقابت به سبک رفاقت در سرخه برگزار شد

به همت بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) اردو نیم روزه با شعار رقابت به سبک رفاقت در اطراف سرخه با هدف ارتقای توانمندی های بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ اردوی تفریحی، ورزشی و رزمی سردار دلها (شهید قاسم سلیمانی) به همت پایگاه امام خامنه ای (مدظله) با سه گروه شهید همدانی، شهید باقری و شهید کاظمی با شعار «رقابت به سبک رفاقت» در یکی از مناطق تفریحی سرخه برگزار شد. این برنامه با اقامه نماز جماعت صبح در مسجد جمعه آغاز و تا عصر ادامه داشت.

گفتنی است این سه گروه در رشته های تیراندازی و دارت با هم رقابت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده این پایگاه و امام محله آل یاسین در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با هدف افزایش سطح توانمندی های بسیجیان و بالا بردن روحیه آن این اردو برگزار شد، ظهار کرد: این اردو با برپایی حلقه معرفتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، نرمش صبحگاهی به همت تربیت بدنی پایگاه، کوهنوردی، پیاده روی، مسیر ۲ کیلومتری همراه بود.

او افزود: مکان یابی و پیدا کردن وسایل خود در موقعیت های مشخص شده، ذبح مرغ و طبخ ناهار، اقامه نماز جماعت ظهر وعصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده این پایگاه و امام محله آل یاسین، برگزاری مسابقه تیراندازی، مسابقه دارت، ارائه خدمات امدادی و برپایی حلقه معرفتی با حضور تعلیم و تربیت پایگاه از دیگر برنامه های این اردو تفریحی نیم روزه بود.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در خاتمه بیان داشت: لازم به ذکر است ستوان یک پاسدار محمود ادهم فرمانده عملیات ناحیه، ستوان یک پاسدار حسن رادمهر فرمانده حوزه موسی بن جعفر (ع) و علیرضا ادهم جانشین فرمانده گردان امام علی (ع) با حضور در این مکان از نحوه برگزاری این اردو و برنامه های آن بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها