خبرهای داغ:

بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) اروانه گفت: بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی؛ با انگیزه‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی همواره خود را در صحنه های دفاع از انقلاب آماده نگه داشته است.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۸۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون با هدف برقراری امنیت و آرامش ساکنان در محله های روستا به همت بسیجیان پایگاه ولیعصر (عج) روستا اروانه در شهرستان سرخه انجام شد.

احمد حافظی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) اروانه ضمن قدردانی از تلاش های بسیجیان و همراهی مداوم آن ها در زمینه های مختلف در برنامه های بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل گیری به قدرت بسیج مردمی متکی بوده و با توکل به قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه اطهار و هدایت داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در همه‌ی عرصه‌ها پیروز و سربلند بوده است.

او افزود: طرح گشت‌های محله محور بسیج که در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در استان عملیاتی شده، ثمرات بسیار خوب و در خور تقدیر داشته و پیامد اجرای این طرح آن است که باید نقاط ضعف را مرتفع و نقاط قوت را ارتقا دهیم و از این ظرفیت عظیم غافل نشویم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) اروانه در ادامه اضافه کرد: طرح سراسری گشت بسیجی محله‌محور با هدف کمک به مجموعه‌ انتظامی و امنیتی در برقراری  و ارتقای امنیت و آرامش پایدار اجرا می‌شود.

او اذعان داشت: بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی با انگیزه‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی و با ویژگی‌های ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری، همواره خودش را در صحنه‌های سخت دفاع از انقلاب اسلامی آماده نگه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار