خبرهای داغ:

روضه سیار محله ای در سرخه برگزار شد

روضه سیار محله ای در محله شهرک امام (ره) به همت بسیجیان پایگاه ها و با یاری خیرین در محله های سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۸۲
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ روضه سیار محله ای در محله شهرک امام (ره) به همت پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب (ع) و پایگاه بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه در حاشیه اجرای این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد تغییرات بسیار زیادی در سبک زندگی و مراسم های مختلف بودیم به نحوی که بسیاری از برنامه های تجمعی در سطح کشور لغو شد.

او افزود: اما از آنجا که عزاداری سالار شهیدان تعطیل بردار نیست برنامه ها متفاوت از گذشته برپا؛ به نحوی که بسیاری از روضه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و همچنین شاهد برپایی روضه های خانگی بودیم.

فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: به نحوی که در هر محله و خانه ای سعی شده بود ارادت خود را به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) نشان دهند.

ادهم با بیان اینکه به همت بسیجیان و یاری خیرین با لطف خداوند امسال هم توانستیم مراسم های عزاداری را در کوچه و محله ها برگزار کنیم، بیان داشت: هدف ما بردن روضه های سید الشهدا درب منازل و محله به محله بود که به فضل الهی انجام شد و امیدواریم بتوانیم این روضه ها را با شور بیشتر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار