خبرهای داغ:

جلسه سرکشی و بازرسی از پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه انجام شد

با هدف آگاهی از نحوه انجام کار پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) کادر سپاه ناحیه سرخه از آن بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه سرکشی و بازرسی کادر نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سرخه و حوزه موسی بن جعفر (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

در این جلسه مسولین کارگروه های نیروی انسانی، فرهنگی، بسیج سازندگی، تعلیم و تربیت و عملیات در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه با یکدیگر تبادل نظر و گفتگو کردند.

سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع اظهار کرد: طرح سرکشی و نظارت بر حوزه ها و پایگاه های بسیج آغاز و تاکنون چندین برنامه در این موضوع مطرح شده، برنامه هایی که میتواند باعث رفع مشکلات و توانمندی بیشتر بسیجیان شود.

او افزود: ین برنامه ها در راستای ابلاغیه برنامه سال و همچنین رفع مشکلات پایگاه ها اعمال شده است که تا پایان سال به صورت دوره ای و منظم صورت می گیرد.

بافتی ضمن تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان در راستای پیشبرد اهداف بسیج بر توجه به برنامه‌های ابلاغی و طرح‌های اعتلای بسیج تاکید کرد و اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از رسالت‌های مهم بسیج است که باید با برنامه ریزی دقیق اجرا و اثرات آن محقق شود.

همچنین در ادامه جلسه توجیهی در خصوص طرح ثامن، نظارت و تایید صلاحیت نیز انجام شد.

گفتنی است این برنامه با اقامه نماز جماعت در این مسجد به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار