مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان:

بركات مادي و معنوي طرح شهيد سليماني در زنجان ادامه دارد

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان با اشاره به اجراي موفق طرح شهيد سليماني در استان خاطرنشان كرد:بركات مادي و معنوي اين طرح چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) با دانشگاه علوم پزشکی به منظور افزایش واکسیناسیون و مقابله با ویروس کرونا در استان اظهار کرد:سپاه انصارالمهدی (عج) با اجرای طرح شهید سلیمانی و راه اندازی قرارگاه معنویت و سلامت با تمام ظرفیت پای کار بوده و با راه‌اندازی واکسیناسیون خودرویی موجب تسریع در ارائه خدمات به مردم شریف استان شده است.
 
بركات مادي و معنوي طرح شهيد سليماني در زنجان ادامه دارد

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراکز واکسیناسیون تصریح کرد:این مهم سبب تسریع در روند واکسیناسیون و کاهش آمار مبتلایان می‌شود.

این مسئول با اشاره به استقبال خوب مردم از واکسن‌های ایرانی کرونا افزود:استقبال زنجانی‌ها از واکسیناسیون بسیار خوب است و در این میان میل به تزریق واکسن ایرانی برکت بیشتر است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در استان خاطرنشان کرد:برکات مادی و معنوی این طرح چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت قرارکاه معنویت و سلامت در استان گفت:این قرارگاه زیر مجموعه طرح شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود و تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی نیز از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

حجت الاسلام بیگدلی در پایان ضمن قدردانی از تمامی تلاشگران عرصه سلامت یادآور شد:امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همکاری، اتحاد و همبستگی مردم ویروس کرونا را شکست دهیم.
ارسال نظرات