خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدنی در همدان/ شهید مدنی هویت‌بخشی کرد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدنی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدنی در همدان/ شهید مدنی هویت‌بخشی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در کنگره ملی چهلمین سالگرد شهادت دومین شهید محراب آیت اله اسداله مدنی، در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد به ارائه گزارش مختصری از اقدامات این کنگره پرداخت و اظهار داشت: در سال ۹۹ توسط موسسه شهید محراب آیت اله مدنی دبیرخانه کنگره تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای سیاسگذاری مسئولان و صاحب نظران در تهران، چاپ و نشر ۷ عنوان کتاب برای کنگره از دیگر اقدامات این کنگره است، ادامه داد: از سراسر کشور ۵۱ مقاله ارسال و داوری شد و برخی از مقالات به چاپ رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تبلیغ معارف اسلامی و تبلیغ از شهید مدنی تبلیغ از اسلام است، ابراز داشت: افتتاح تعدادی از پروژه‌های فرهنگی، توزیع ۳ هزار بسته معیشتی یکی از این مسائلی است که این کنگره به سمت مسائل اجتماعی حرکت کرد.

وی با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه‌های ملی و عمرانی در شهرک مدنی و برخی از خدمات رسانی‌ها در جامعه به نام این شهید والامقام افزود: نصب المان و یادبود در برخی از مراکزی که از خدمات شهید آیت اله مدنی در همدان بود از جمله مسجد مهدیه، صندوق قرض الحسنه مهدیه، دارالایتام مهدیه و درمانگاه مهدیه و.... از دیگر فعالیت‌ها به مناسبت سالگرد ایشان بود.

شعبانی با بیان اینکه شهید مدنی شاگردانی همچون محمدی و سید جواد حجازی داشتند، گفت: ایشان جامعه را در مسیر مستقیم الهی قرار می‌دهد؛ این مرد بزرگ‌مردی بود که هویت‌بخشی کرد و این هویت‌بخشی از مجرای علم اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: شهید مدنی بیماری‌ها را درمان کرد و هر کسی که در مسیر پیغمبر اکرم (ص) است کارش درمان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: ایشان هرگز در فتنه‌ها فریب نخورد و آن چیزی که جامعه از شهید مدنی یاد می‌کند آن طهارت بدنی است که می‌تواند اثرگذاری‌های ماندگاری داشته باشد و همیشه مراقب بود که این لباسی که بر تن داشت آلوده نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات