دیدار و سرکشی از خانواده شهید علی حسینی محله چالسرا توسط حوزه شهید فتحی زاده با حضور معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان و فرمانده سپاه ناحیه ایلام صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،دیدار و سرکشی از خانواده شهید علی حسینی محله چالسرا توسط حوزه شهید فتحی زاده با حضور معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان و فرمانده سپاه ناحیه ایلام صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار نصراللهی در این دیداربا بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

نصراللهی  بیان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

وی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند،یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام ادامه داد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت ، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

نصراللهی تاکید کرد: این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

سرکشی از خانواده شهید علی حسینی توسط حوزه شهید فتحی زاده

ارسال نظرات