رضایت ۹۴ و نیم درصدی شهروندان از خدمات اورژانس ۱۱۵ نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از افزایش ۲۰ درصدی رضایت مردم از خدمات اورژانس ۱۱۵ نیشابور در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۸۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی‌؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از افزایش ۲۰ درصدی رضایت مردم از خدمات اورژانس ۱۱۵ نیشابور در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مصطفی افشارنیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: تعداد کل ماموریت های اورژانس ۱۱۵ در مرداد ماه سه هزار و ۴۸۰ مورد بوده است که برای همه تماس گیرنده ها که با تلفن همراه در خواست آمبولانس کرده بوند، پیامک رضایت سنجی ارسال شد و فقط تعداد ۷۷۲ مددجو به سامانه پیامکی پاسخ دادند.

 افشارنیک افزود: در پی پاسخ به ۷۷۲ پیامک توسط مددجو ها و همراهیان بیمار خوشبختانه رضایت از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی حدود ۹۵ درصد شده است.

او ادامه داد: براساس دستورالعمل های سازمان اورژانس کشور، ماهانه حدود ۱۰ الی ۲۰ از درصد از کل تماس ها توسط مسئول رضایت سنجی مورد پایش قرار می گیرد تا عملکرد کارکنان اورژانس ۱۱۵ به دقت رصد شود. 

 مسئول اورژانس پیش بیمارستانی یادآور شد: از ابتدای فروردین ۱۴۰۰نظرسنجی پیامکی فعال شده است بدین صورت که بعد از انجام هر ماموریت یک پیام نظرسنجی در خصوص نحوه ارائه ی خدمت برای مددجو ارسال می شود و نظر وی در خصوص خدمت انجام شده سوال می شود تا پس از دریافت بازخوردها برنامه ریزی جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان داشته باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار