مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به نقش گروه‌های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج‌های بی‌شمار کرونا در کشور گفت: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خداپسندانه در کشور بودیم
کد خبر: ۹۳۷۲۰۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌حسین رعیتی‌فرد، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور) به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز از بیمارستان کرونایی رازی رشت بازدید کرد و با کادر درمان به گفت‌وگو پرداختند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در این بازدید با بیان اینکه در روز‌های کرونایی بسیج و سپاه در کنار کادر درمان به کنترل این ویروس کمک کرد، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا بسیج و کادر درمان باکار جهادی در تمامی بیمارستان‌ها حضور دارند تا بتوانند حیات دوباره‌ای به مردم هدیه کنند.

رعیتی‌فرد با اشاره به نقش گروه‌های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج‌های بی‌شمار کرونا در کشور افزود: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خداپسندانه در کشور بودیم چرا که این بیماری تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با ابراز خرسندی از روند واکسیناسیون در کشور گفت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال انجام است و بسیار امیدوارم با ادامه داشتن این روند فرآیند واکسیناسیون در کشور تکمیل و به بهترین نحو اجرایی شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور پیک پنجم کرونا را سنگین‌تر از پیک‌های قبلی دانست و بیان کرد: با آغاز شیوع دلتا ویروس کرونا در کشور روزانه بر تعداد بیماران افزوده می‌شد و در این هنگام بود که با دستور مقام معظم رهبری بار دیگر گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پای‌کار آمده و به کنترل نسبی موج پنجم کمک کردند.

بیمارستان رازی رشت یکی از مراکز درمانی درگیر با ویروس کرونا است و از اولین روز شیوع کووید ۱۹ در گیلان این بیمارستان پایلوت بیماران کرونایی بوده و تمامی تخت‌های آن کرونا اختصاص پیداکرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات